EasyUpgrade | Pippin
bytter navn til
Image

Den beste oppgraderingen du noen gang har gjort.

Del kostnaden for din nye Mac, iPhone eller iPad med månedlige betalinger, og oppgrader enkelt til den nyeste modellen når perioden er over.
Image

01

Finn produktet som er perfekt for deg, og søk i en av våre butikker eller online.

02

Betal månedlig over 12, 24 eller 36 måneder.

03

Returner din enhet og oppgrader, eller betal gjenstående saldo og behold den.

Med Pippin Upgrade betaler du en fast månedspris for de Apple-produktene du har lyst på.

Du kan bytte inn iPhone etter 12 eller 24 måneder. Mac og iPad kan byttes inn etter 24 eller 36 mnd.

Søk om EasyUpgrade online nå

Klikk på produktet du ønsker, og du blir sendt til vår online-portal for valg og priser.
Alle andre varer i nettbutikken kan legges til som tilbehør i avtalen.

Build a beautiful performant website with Insight
Velg ditt favoritt-tilbehør og betal månedlig.

Du kan legge til deksler, høyttalere, headset, droner og mye mer, for en liten månedlig betaling.

Legg til Apple AirPods 2 for kun kr 89,- per mnd., eller Apple Pencil for kun kr 52,- per mnd. (ved betaling over 24 mnd.) Snakk med en av våre butikkmedarbeidere som kan bistå med å finne det beste tilbehøret for deg.

Tilbehøret i avtalen delbetales i takt med hovedproduktet, men tilbehøret beholder du når avtalen er ferdig.

Se tilbehør

Fungerer med alle operatører.

Kjøp en iPhone hos Pippin og du står fritt til å velge den operatøren som passer best for deg.

Når din nye iPhone er aktivert forblir den ulåst, noe som betyr at du kan bruke den med enhver operatør som støtter iPhone. Og du har friheten til å bytte operatør så ofte du vil.

Tre enkle steg til nytt Apple-produkt

01

Velg

Velg hovedprodukt og tilbehør sammen med våre medarbeidere og velg ønsket betalingsplan.

02

Søk

Vi trenger e-post, mobilnummer og gyldig ID med bilde, som førerkort eller pass. Klarna sender deg en link for å fullføre søknaden i butikk på din egen enhet.

03

Oppgrader

På slutten av valgt periode på 12, 24 eller 36 måneder (avhengig av enhet og avtale), returner enheten som avtalt. Du kan så oppgradere til den nyeste iPhone, iPad eller Mac.

Ofte stilte spørsmål

Hva må jeg gjøre for å få EasyUpgrade by Pippin?

Stikk innom en av våre butikker så hjelper vi deg med å finne riktig produkt og tilbehør. Spør om EasyUpgrade by Pippin.

Hva koster EasyUpgrade by Pippin?

Du betaler en fast sum per måned avhengig av hvilke produkter og tilbehør du velger, samt hvor lang avtale du ønsker. Månedsprisen på produktsidene inkluderer renter for avtaleperioden. iPhone 11 Pro: kr 11 990 o/31 mnd, eff. rente 9,34%, kostnad kr 1 485, totalt kr 13 475.

Når kan jeg oppgradere produktet?

Når du har hatt produktet i avtalt tid kan du oppgradere kostnadsfritt. Dersom du ønsker å oppgradere tidligere kan du gjøre det ved å betale et mellomlegg.

Hva skjer med det gamle produktet når jeg leverer det tilbake?

Vi sletter produktet for all personlig brukerdata og produktet blir så resirkulert eller videresolgt.

Kan jeg beholde produktet?

Dersom du ønsker å beholde produktet i stedet for å levere det tilbake kan du når som helst innfri lånet på produktet, samt betale et garantigebyr.

Blir jeg kredittsjekket?

Det vil bli utført en kredittsjekk av Klarna når du ønsker å inngå en avtale. Denne blir gjennomført i butikken.

Passer EasyUpgrade by Pippin for meg?

EasyUpgrade by Pippin passer for deg som ønsker fleksibilitet, eie mer enn ett Apple-produkt eller som ønsker å betale produktene samlet på en månedlig faktura. Upgrade passer perfekt for de som ønsker de nyeste produktene fra Apple, selv om det gamle fortsatt fungerer.

Kan jeg kjøpe med tilbehør i avtalen?

Ja, det kan du. Tilbehør nedbetales over avtaleperioden. Når perioden er over eier du tilbehøret og det skal ikke leveres tilbake.

Hva gjør jeg når jeg vil oppgradere produktet?

Når du ønsker å oppgradere produktet besøker du en av våre butikker og tegner ny avtale på nytt produkt. Du leverer da tilbake til gamle produkt. Produktet du leverer tilbake må være i normal stand. Du kan også fortsette å betale månedlig til balansen er nedbetalt, og du eier da produktet.

Hva gjør jeg om produktet blir skadet?

Kom innom en av våre butikker slik at våre teknikere kan vurdere skaden og gi pris på reparasjon. Du kan så ta stilling til om du ønsker å utføre reparasjon, eller levere enheten inn med redusert restverdi.

Jeg har et gammelt Apple-produkt. Kan jeg oppgradere denne?

Ved inngåelse av en EasyUpgrade-avtale kan vi ta i mot dine gamle Apple-produkter. Dette vil gi en redusert månedspris på ditt nye produkt.

Når kan jeg avslutte avtalen?

Du kan avslutte avtalen når som helst. Kostnaden avhenger av om du vil beholde produktet eller ikke og hvor langt du er kommet i avtaleperioden. Dersom avtaleperioden er utløpt kan du avslutte avtalen uten å inngå en ny.


Priseksempel: iPhone 11 64GB til kr 8.490,-. Du betaler kr 308,- hver måned i 31 måneder. Etter 24 måneder er total innbetaling kr 7.392,- og du har da muligheten til å bytte til et nytt produkt gebyrfritt. Dersom du ønsker å beholde enheten blir den totale summen etter 31 måneder kr 9.542,-. Total rentekostnad over 31 måneder kr 1.052,-.

Denne avtalen er en del av og leveres av Klarna Bank AB (publ). Hvis du allerede har en Klarna konto, blir dette kjøpet lagt til i din Klarna konto.