MDM gjør at bedriften får kontroll over enhetene til de ansatte, sparer tid og penger, får mer fornøyde brukere og sikrer bedriftshemmeligheter og bruker mindre tid på support.
Med Device Enrollment Program (DEP) kan vi også sørge for at nyere enheter blir auto-konfigurert så fort de er tilkoblet internett - dette gjør utrulling av nye enheter enkelt og kostnadseffektivt.
Vi i Pippin kan hjelpe deg med å få full kontroll på alle de ulike enhetene, samtidig som du er trygg på at forretningskritisk informasjon ikke havner i feil hender.
Pippin er også Apple Authorized Service Provider. Det betyr at våre teknikere er sertifisert av Apple og du beholder opprinnelig garanti- og reklamasjonsrett på ditt produkt ved reparasjon hos oss. Vi har svært konkurransedyktig behandlingstid på service, og du som vår bedriftskunde vil i tillegg få prioritert service.
Virksomheter i ulike bransjer ser at kostnadene går ned med Mac. Lavere supportkostnader og høyere restverdi er to av de viktigste årsakene.
Generasjonen av unge mennesker som nå tar steget ut i arbeidslivet har gjerne vokst opp med Apple-produkter. Alle liker å ha den samme gode brukeropplevelsen på jobb som de er vant til hjemme. En bedrift som gir den ansatte muligheten for å velge Mac vil fremstå som innovativ og moderne, og vil for den kommende generasjon være avgjørende i sitt valg av arbeidsgiver.