Vi tar inn service i butikkene våre i Kvadraturen og på Sørlandssenteret, i tillegg til å motta service via post. Vårt verksted er lokalisert i vår butikk på Sørlandssenteret. Det betyr at du kan levere inn iPhone, iPad, iPod, Mac og andre Apple-produkter til service hos oss. Hos Pippin er det sertifiserte teknikere som utfører reparasjonene og vi bruker kun originale deler.
Om produktet du skal levere inn er dekket av Apples internasjonale garanti eller AppleCare trenger du ikke kjøpskvittering. Dersom produktet er utenfor garanti, og du ønsker å reklamere, må du huske gyldig kjøpskvittering (med serienummer).
De fleste reparasjoner utføres lokalt i Kristiansand, noe som gjør at behandlingstiden blir så kort som mulig. Behandlingstid vil likevel variere etter type reparasjon, tilgang på deler, postgang og pågangen på verkstedet.
Vår serviceavdeling tilbyr også en rekke tilleggstjenester:
- Oppsett av nye enheter
- Installasjon/oppgradering av operativsystem på Mac og iOS
- Feilsøking
- Kostnadsoverslag til forsikring
- Oppgradering av harddisk/SSD og RAM
- Overføring av data
- Dataredning
- Fjernhjelp
- Hjemmehjelp