Pippin AS

Vi har to butikker i Kristiansand, en i Kvadraturen og en på Sørlandssenteret.

Kvadraturen
Henrik Wergelandsgt. 16
4612 Kristiansand S

Man-ons 10:00 – 17:00
Torsdag 10:00 – 19:00
Fredag 10:00 – 17:00
Lørdag 10:00 – 15:00

Sørlandssenteret
Barstølveien 29
4636 Kristiansand S
Vi ligger i den nye delen, i 2. etg.

Man-fre 10:00 – 21:00
Lørdag 10:00 – 19:00

Post mottas kun i Kvadraturen.

Org. nr.: 991 649 697 MVA

Kontaktinfo

Få rett hjelp, raskere!
Support-henvendelser 800 56 952 (Apple Support)
Andre henvendelser 400 27 753
Prøv vår chat, nederst i høyre hjørne!

E-post privat@pippin.no
E-post webshop@pippin.no
E-post bedrift@pippin.no

Elin Krumm
Daglig leder
elin@pippin.no

Pål-Simon López Solberg
Butikksjef Kvadraturen
pal@pippin.no

Alexander Isom
Butikksjef Sørlandssenteret
alexander@pippin.no

Erik Tobiassen
Bedriftskonsulent
erik@pippin.no
Mobil 958 49 844

Send oss en e-post

Gjelder henvendelsen webshop, send mail til webshop@pippin.no.

Kurs

Salget av en iPad, en Mac eller et annet produkt fra Apple er bare begynnelsen på det vi håper skal være en varig relasjon mellom deg som kunde og oss som leverandør. En del av programmet Pippin Servicepartner, som er inkludert i alle kjøp av iPad og Mac hos oss, er at vi tilbyr våre kunder gratis opplæring i iPad/iPhone, iPhoto og OS X som er operativsystemet alle Mac’er kjører på.

Under kan du se en oversikt over våre kommende kursdatoer. Skulle det kurset du ser etter ikke være listet under her ber vi deg følge med fremover, så dukker det nok snart opp.

Dersom du bare er nysgjerrig på produktene og deres virkemåte, eller har kjøpt ditt Apple produkt hos en annen forhandler, er du også hjertelig velkommen på kurs hos Pippin. Da mot et lite vederlag, som skal stå angitt i omtalen av hvert kurs i tabellen under.

Vi tilbyr også spesialtilpassede kurs for private grupper og bedrifter, og en-til-en timer med kunder. Ta kontakt på privat@pippin.no for å avtale.

Velkommen på kurs hos Pippin!

Pippin Ekspert

Dersom du har spesifikke problemstillinger du ønsker hjelp med kan du booke en Pippin Ekspert-time. Her hjelper vi deg med alt fra oppsett av maskin, opplæring i ulike programmer eller hjelp med Apple ID. Èn time varer 45 minutter og koster kr 690,- inkl. mva.

Kjøper du din nye datamaskin hos Pippin, er det begynnelsen på en varig relasjon som er viktig for oss. Alle maskiner solgt hos Pippin kommer med Pippin Servicepartner inkludert. I dette begrepet ligger det flere forhold som ivaretar forholdet mellom deg som kunde og oss som leverandør. Pippin er en Apple Service Provider.

Pippin Servicepartner inkluderer:

  • Fri kjøpsveiledning. Vi hjelper deg med å finne akkurat den maskinen du har behov for.
  • Prøv før du kjøper. Hos Pippin har vi alle maskinene fra Apple utstilt og tilgjengelige, slik at du kan kjenne, ta og føle på hvordan din nye Mac virker og ser ut.
  • Gratis kurs i Mac OS X og iPhoto for alle kunder som kjøper sin nye Mac hos Pippin.
  • Fri en til en konsultasjon i butikk for enklere og praktiske spørsmål knyttet til din maskin.
  • Innenfor garanti- og reklamasjonsperioden håndterer Pippin alle servicehenvendelser mot Apple knyttet til ditt Apple-utstyr. Vi tar også i mot andre servicehenvendelser.
  • Betjening med betydelig kompetanse innen Mac og relaterte produkter. Våre ansatte vet hva som er viktig for deg – og de kan sitt fag.